Meld u aan voor de GRATIS nieuwsbrief en blijf op de hoogte!
Mis geen dagelijkse informatie over nieuwe producten en nieuws van Merkandi. Om te beginnen ontvangt u bij registratie een kortingscode.
Merkandi is een internationaal groothandelsplatform dat kopers en verkopers van liquidatievoorraden, failliete voorraden, overtollige voorraden etc. van over de hele wereld samenbrengt. Elke bezoeker heeft volledige toegang tot de aanbiedingen op Merkandi, maar om de contactgegevens van de groothandelaren te bekijken, moet hij of zij zich aanmelden bij zijn of haar gebruikersaccount of een nieuw account aanmaken. We bieden ook de mogelijkheid om u aan te melden voor onze dagelijkse nieuwsbrief, die de nieuwste aanbiedingen bevat. Abonneren op onze nieuwsbrief is gratis.
Om de mogelijkheid te krijgen om contact op te nemen met de groothandelaren, moet u een account aanmaken bij Merkandi. U kunt kiezen uit twee verschillende soorten gebruikersaccounts: STANDARD en PREMIUM. Beide stellen u natuurlijk in staat om toegang te krijgen tot de contactgegevens van de verkopers, en om meer te weten te komen over de functies van elk van hen, gaat u gewoon naar het REGISTRATIE-gedeelte van onze website.
Zodra u een account aanmaakt en de abonnementskosten betaalt, wordt uw gebruikersaccount geactiveerd en blijft het een jaar lang actief.
STANDARD-gebruikers hebben toegang tot de database van de groothandels en kunnen rechtstreeks contact met hen opnemen. Naast de database worden de contactgegevens van de groothandels ook naast hun aanbiedingen weergegeven, zodat gebruikers contact met hen kunnen opnemen terwijl ze de aanbiedingen op Merkandi bekijken.
PREMIUM-gebruikers hebben naast de contactgegevens van de groothandels ook toegang tot de meningen over groothandels en de zwarte lijst van leveranciers. Bovendien is een PREMIUM-account vereist om producten op Merkandi aan te bieden. Deze functie is alleen beschikbaar voor die bedrijven die onze verificatieprocedure doorstaan. Na verificatie kan de gebruiker aanbiedingen vermelden en is een profiel van zijn of haar bedrijf beschikbaar voor andere gebruikers van Merkandi.
Neem voor verdere vragen gerust contact op met ons klantenserviceteam.
Het vinden van een interessant product tegen een goede prijs is vaak een uitdaging. Zeker als we uit duizenden aanbiedingen kunnen kiezen. Om deze taak te vergemakkelijken, hebben we een geavanceerde zoekopdracht gemaakt.
Na het invoeren van Merkandi staat er een zoekmachine bovenaan de pagina. Het wordt gebruikt om op onze website naar goederen en groothandels te zoeken. Voer gewoon de zoekterm in en klik op het pictogram "vergrootglas" of bevestig door op ENTER te drukken. Na deze stap wordt het resultaat van onze zoekopdracht weergegeven op de subpagina van de geavanceerde zoekmachine, waarin het mogelijk is om deze te verfijnen volgens verschillende criteria.
Geavanceerd zoeken biedt u de volgende opties:
Onthoud dat hoe meer parameters u opgeeft, hoe nauwkeuriger het zoekresultaat zal zijn. Nauwkeuriger betekent hier precisie en het gaat hand in hand met een verminderd aantal aanbiedingen om weer te geven. Gebruik daarom vakkundig en zorgvuldig de geavanceerde zoekmachine.
Bijvoorbeeld:
We willen op zoek naar een Red Bull energiedrank.
Door "Red Bull" in te voeren, ontvangen we alle aanbiedingen die deze zin bevatten (in de titel, inhoud en / of trefwoorden).
Als we echter de lijst met interessante aanbiedingen willen beperken tot een specifiek land, bijvoorbeeld Polen, zullen we dit land moeten selecteren in het menu met geavanceerde zoekinstellingen aan de zijkant (links).
Geavanceerd zoeken is een belangrijk onderdeel van Merkandi, waarmee u aanbiedingen op een nauwkeurige en gemakkelijke manier kunt vinden. Om het vinden van de meest interessante aanbiedingen verder te vergemakkelijken, nodigen wij u uit om vertrouwd te raken met de functionaliteiten van het toevoegen van groothandels aan uw favorieten en het bekijken van aanbiedingen.
PREMIUM-account is het vlaggenschip van het Merkandi-handelsplatform. De functies van dit type lidmaatschap zijn erg handig voor zowel kopers als verkopers.
De belangrijkste functie voor verkopers is natuurlijk de optie om zijn of haar producten op Merkandi te vermelden. Om deze optie te activeren, moet een persoon ons eerst de documenten van zijn of haar bedrijf sturen. Het belangrijkste voor elke potentiële verkoper is om ons de meest actuele documenten van het bedrijf te sturen, want zodra we deze ontvangen, starten we een verificatieprocedure. Uiteraard stelt alleen het positieve resultaat van de verificatie ons in staat om verkoopopties voor het lid te activeren.
In de meeste gevallen duurt de verificatieprocedure een paar uur, maar soms kan het zelfs 2-3 werkdagen duren. De documenten die we nodig hebben, zijn in principe een BTW-/belastingregistratiecertificaat van het bedrijf en het document van bedrijfsregistratie.
Als resultaat van een positieve verificatie, zal een verkoper zijn of haar bedrijfsprofiel laten aanmaken en kan hij of zij aanbiedingen op Merkandi gaan vermelden. Houd er rekening mee dat alleen andere leden van het platform het bedrijfsprofiel kunnen bekijken. De korte versie ervan wordt naast de aanbiedingen weergegeven en een volledige versie is beschikbaar in de database van de groothandels ("Groothandel"-sectie van de Merkandi-website).
1. Het basisvoordeel is dat het bedrijf wordt vermeld tussen de andere door ons geverifieerde bedrijven.
2. Een ander voordeel is de mogelijkheid om 50 aanbiedingen in een Premium-account te vermelden.
3. Elke verkoper kan aanbiedingen in alle taalversies van Merkandi vermelden. Deze optie is ook gratis. Het enige belangrijke aan deze functie is het feit dat als u een aanbieding in de andere taalversie van Merkandi wilt vermelden, u deze naar deze taal moet vertalen, d.w.z. als u uw aanbieding in de Italiaanse taalversie wilt vermelden, moet u deze eerst naar het Italiaans vertalen.
4. De aanbiedingen die op Merkandi worden vermeld, worden op andere websites gepromoot. Bovendien promoten we de aanbiedingen ook in de zoekresultaten van Google. Dit verbetert de responspercentage enorm en verhoogt het verkoopvolume van de groothandel.
5. PREMIUM-leden hebben ook toegang tot het meningssysteem. Als koper kunt u vervolgens een korte samenvatting maken van de transactie met de specifieke groothandel en de meningen van andere gebruikers over de groothandel lezen.
6. Alleen PREMIUM-leden hebben toegang tot het meningssysteem.
7. De meningen zijn een zeer belangrijke bron van kennis over de groothandels. Ze worden rechtstreeks vermeld door andere kopers, die lid zijn van Merkandi. Ze kunnen erg nuttig zijn bij het nemen van een definitieve beslissing over het kopen van producten van de specifieke groothandel, ze wijzen ook op belangrijke informatie over groothandels.
Het groothandelsplatform van Merkandi biedt u twee basistypen gebruikersaccounts: STANDARD en PREMIUM. De functies van beide zijn strikt verbonden met de behoeften en vereisten van de gebruikers.
STANDARD-account
Dit account is gemaakt voor gebruikers die eenvoudige en handige toegang nodig hebben tot de geverifieerde Europese groothandels van reguliere producten en liquidatievoorraden, eindelijnsvoorraden, faillissementsvoorraden en overvoorraden. De STANDARD-gebruiker heeft volledige toegang tot de database van de groothandel, waar hij of zij contactgegevens van de groothandels van Merkandi kan vinden. Al deze contactgegevens zijn te vinden in het profiel van de groothandel en omvatten het bedrijfsadres, magazijnadres, telefoonnummers en mobiele telefoonnummers, e-mailadressen en de website-url van de groothandel. De koper kan daarom snel communiceren met de groothandel en hem of haar vragen stellen over een bepaald aanbod, hem of haar zijn of haar eigen aanvraag sturen of een ander zakelijk voorstel.
PREMIUM-account
Dit type account kan worden gebruikt door zowel kopers als verkopers van groothandelsproducten, uitverkoopvoorraden, overtollige voorraden en opruimingsvoorraden. Net als het STANDARD-account geeft het PREMIUM-account u ook toegang tot de database van de groothandels, maar dit bevat ook wat aanvullende informatie, die niet beschikbaar is voor STANDARD-gebruikers.
Deze aanvullende informatie omvat:
- Zwarte lijst van groothandels - een lijst met onbetrouwbare groothandels, die fraude of misbruik hebben gepleegd. De meesten van hen zijn nog steeds actief op zoek naar nieuwe slachtoffers op internet onder gewijzigde bedrijfsnamen.
- Meningssysteem - PREMIUM-gebruikers kunnen meningen over groothandels toevoegen en de deals met hen beoordelen, inclusief hun betrouwbaarheid en een niveau van professionaliteit.
Een andere zeer belangrijke functie van het PREMIUM-account is een optie om aanbiedingen op Merkandi te vermelden. De verkoopopties zijn beschikbaar voor die PREMIUM-leden, die hun bedrijven bij ons verifiëren. Na verificatie kan een gebruiker aanbiedingen vermelden via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke functie "Aanbieding toevoegen". Voor elk van de aanbiedingen kan een gebruiker ook foto's en bestanden uploaden. Tot slot krijgt elke verkoper de beschikking over een professionele showroom, waar kopers gedetailleerde informatie over zijn of haar bedrijf kunnen bekijken, waaronder de contactgegevens van de verkoopafdeling.
Alle geregistreerde gebruikers kunnen rekenen op een professionele ondersteuning en hulp van onze klantenservicemedewerkers. Vragen over ons platform, technische aangelegenheden en alle andere kwesties kunnen worden gemeld via elk van de hieronder vermelde communicatiekanalen.
Uiteraard wordt de klantenservice op dat gebied aangeboden in iedere taal die door Merkandi wordt herkend. Onze specialisten staan ter beschikking van maandag tot vrijdag, van 7:30 tot 15:30 uur (CET).
Wij doen er alles aan om zo spoedig mogelijk op alle vragen te antwoorden. Wij antwoorden op uw berichten tijdens de werkuren en in geval van vrije dagen antwoorden wij gewoonlijk op de eerstvolgende werkdag.
Denk eraan dat ook wij mensen zijn en soms ook vrije tijd kunnen gebruiken. In dergelijke gevallen ontvangt u een bericht wanneer de medewerker voor uw taalversie beschikbaar zal zijn.
Neem gerust ook contact op in een andere taal.
In de mate van het mogelijke zullen wij ook contact opnemen met klanten die er niet in zijn geslaagd om ons op te bellen. Bij iedere onderbreking in ons kantoor wordt tijdig en in iedere taalversie een bericht over de oorzaken en de duur van een dergelijk voorval op de subpagina Contact geplaatst.
Iedere Standard-gebruikt kan op ieder ogenblik overstappen naar een PREMIUM-versie. De overgang naar een hoger accounttype (van Standard naar PREMIUM) verloopt als volgt:
1. om naar een hoger account over te stappen moet je al een Standard-account hebben;
2. voorts moet je daarop ingelogd zijn;
3. op de hoofdpagina verschijnt in het gebruikerspaneel een knop “Wijzig type account”, waarop je dient te klikken;
4. de bestellingsgegevens verschijnen en deze moeten worden bevestigd;
5. na de bevestiging word je doorverwezen naar de subpagina voor de betaling;
6. wanneer betaling is verricht en wij het geld hebben ontvangen, wordt het bestaande account omgezet in een PREMIUM-account.
Bij problemen met de betaling kun je contact opnemen met onze klantenservice. De contactgegevens vind je onder Contact.
De speciale zone is een plaats gereserveerd voor de meest actieve gebruikers die meer verwachten en op zoek zijn naar de beste aanbiedingen. Gebruikers zullen hier speciaal geselecteerde aanbiedingen vinden die niet beschikbaar kunnen worden gemaakt voor het publiek om redenen als:
De bovenstaande beperkingen worden meestal opgelegd door de merken zelf, producenten of distributeurs en zijn niet onderhandelbaar. Producten die onder deze beperkingen vallen, kunnen daarom niet op openbare verkoopkanalen worden aangeboden. In Merkandi kennen we deze specificiteit van de groothandelsmarkt en daarom hebben we besloten om aan de behoeften van gebruikers te voldoen door een gesloten speciale zone te creëren.
Kopers die geïnteresseerd zijn in dit soort aanbiedingen kunnen via het paneel van de gebruiker toegang tot de speciale zone kopen. Na het aanschaffen van toegang kan de gebruiker speciale aanbiedingen van de hoofdpagina en in individuele categorieën bekijken. Toegang tot de speciale zone is geldig gedurende 12 maanden vanaf de datum van aankoop en is nauw verwant aan de geldigheid van de rekening.
De verkoper, die merchandise dat één van deze voorwaarden voldoet, kunnen hun aanbiedingen in een speciale ruimte te publiceren door het vakje hebben "aanbod is alleen zichtbaar voor een selecte groep gebruikers met toegang tot een speciale zone", in de vorm van publicatie van het aanbod. Na publicatie van een dergelijke aanbieding is deze alleen zichtbaar voor gebruikers die toegang hebben verkregen tot de speciale zone. Gebruikers die geen toegang tot een speciale ruimte hebben, kan het hun aanbod te publiceren.
Special Zone is een innovatieve functionaliteit Merkandi platform voor zowel kopers als verkopers. Kopers hebben toegang tot unieke aanbiedingen, niet gepubliceerd op andere websites, maar de verkopers hebben de mogelijkheid om goederen te presenteren die vallen onder verkoop- en distributierestricties en contact met kopers die op zoek zijn naar dergelijke producten.
Speciale Zone biedt dus de perfecte aanvulling op de basis voor goederen die, vanwege de beperkingen van de verkoop, niet kan worden aangetoond in de openbare pagina's van de groothandel.
Reacties op het platform worden uitgegeven door kopers voor verkopers. Afhankelijk van hun type en aantal kunnen ze vertrouwen in uw bedrijf genereren en de verkoop verhogen of uw potentiële klanten afschrikken. Hoe werkt het opmerkingensysteem van Merkandi? Hieronder vindt u praktische tips.
Hoe werken opmerkingen over Merkandi?
Elke koper heeft het recht om een opmerking te maken over een voltooide transactie, mits er niet meer dan 2 maanden zijn verstreken sinds de datum van de factuur van de verkoper. De opmerking kan van drie soorten zijn: positief, neutraal of negatief. In het geval van een negatieve - gaat het naar ons team. Als het correct is geformuleerd, wordt het overgebracht naar de wachtrij van lopende publicaties en wordt er een systeemmelding naar de verkoper gestuurd. Vanaf dat moment krijgt elke groothandel 7 dagen de tijd om de zaak met de koper te verduidelijken of ons te melden dat de transactie niet heeft plaatsgevonden. Als de koper het gedurende deze tijd wil verwijderen of als we geen bewijs van de transactie kunnen verkrijgen na het melden van de afwezigheid door de groothandel, verwijderen we deze en informeren we beide partijen. Anders wordt het na 7 dagen gepubliceerd en ontvangt de groothandel een melding.
Het tweede element van het reactiesysteem is de verkopersbeoordeling in 4 categorieën:
- overeenstemming van het artikel met de beschrijving
- contact met de verkoper
- levertijd
- verzendkosten
Elk van deze categorieën kan worden beoordeeld van 1 tot 5 sterren. Vervolgens wordt de gemiddelde mening van alle commentatoren gemiddeld en weergegeven in het profiel van de verkoper.
Kan ik een negatieve reactie uit mijn profiel verwijderen?
Elke opmerking kan worden verwijderd als de koper ons meldt dat het geschil is opgelost en een oplossing met de groothandel heeft gevonden. In gerechtvaardigde gevallen verwijderen we opmerkingen wanneer blijkt dat de transactie niet heeft plaatsgevonden. In andere gevallen bemiddelen wij niet in geschillen over opmerkingen. Elke koper heeft de mogelijkheid om een negatieve opmerking achter te laten en de groothandel, met de aangegeven uitzonderingen, heeft niet het recht om verwijdering te vragen.
Zorgen voor reputatie en het vermijden van negatieve opmerkingen
Negatieve opmerkingen hebben ongetwijfeld een negatieve invloed op de verkoop en het vertrouwen van de klant. Daarom raden we elke groothandel aan om vanaf de eerste dag positieve opmerkingen te krijgen. Er zijn verschillende redenen voor dit advies:
- positieve opmerkingen vergroten de geloofwaardigheid van de verkoper
- als u negatieve opmerkingen ontvangt, verminderen positieve opmerkingen de sterkte en kunt u de reputatie op een hoog niveau handhaven
- een groot aantal positieve reacties genereert meer omzet.
Hoe kopers aanmoedigen om reacties achter te laten?
Niemand hoeft aangemoedigd te worden om negatieve opmerkingen te publiceren, terwijl kopers in het geval van positieve ervaringen niet zo bereid zijn hun mening te delen. Daarom bevelen wij verschillende methoden aan voor het verkrijgen van positieve meningen die bekend en gecontroleerd zijn door onze groothandelaren:
- bestellingskorting of volgende bestelling
- freebies toegevoegd aan de bestelling als onderdeel van het publiceren van reacties
- het aanbieden van goederen van betere kwaliteit als compensatie voor het advies
Wat te doen als een koper een oneerlijke opmerking heeft geplaatst?
Als om welke reden dan ook de opmerking oneerlijk en onwaar is, heeft elke verkoper de mogelijkheid om deze te beantwoorden. In een dergelijke situatie zal ook een antwoord verschijnen onder de profielcommentaar, waardoor potentiële kopers de mening van beide partijen over de transactie weten en de mogelijkheid krijgen om zich te verdedigen tegen oneerlijke kopers.
Er is nog een belangrijk ding dat het vermelden waard is. Merkandi is een platform in veel verschillende landen en in vele talen. Als u een opmerking ontvangt, ongeacht de taal van de publicatie, vertalen onze specialisten deze in alle andere beschikbare talen. Op deze manier ontvangt de groothandel positieve opmerkingen in elke beschikbare, en krijgt positieve feedback in één versie. Natuurlijk geldt dezelfde situatie ook voor negatieve en neutrale opmerkingen.
We raden iedereen aan om het reactiesysteem te gebruiken om groothandelaren te belonen voor professioneel uitgevoerde transacties en om anderen te waarschuwen voor oneerlijke aannemers. Zowel opmerkingen als verkoopevaluaties in het geval van een klantdeal leveren altijd positieve resultaten op voor beide partijen bij de transactie
Ik ben bedrogen, kan ik iets anders doen dan een negatieve reactie plaatsen?
Dankzij het feit dat we onze verkopers verifiëren, de authenticiteit van de goederen controleren en gebruikers in staat stellen opmerkingen te plaatsen, vergroten we de beveiliging van transacties op ons platform aanzienlijk. Er zijn echter situaties waarin verkopers om verschillende redenen de contractvoorwaarden niet naleven. In dit geval is de eerste stap die de koper moet nemen, de publicatie van een negatieve opmerking in het profiel van de verkoper - dit is meestal voldoende om de transactie succesvol te voltooien.
Als de opmerking niet het verwachte resultaat opleverde, moet de koper de kwestie melden bij het plaatselijke politiebureau. Het is de moeite waard om een set documenten te hebben die alle fasen van de transactie bevestigt. Meer informatie over dit onderwerp vindt u in onze gids over goede praktijken bij het maken van transacties.
Omdat we niet bemiddelen in transacties tussen gebruikers, kunnen alle acties van onze kant om het geschil op te lossen pas worden ondernomen na bevestiging van het indienen van een melding bij de politie, die moet worden gevraagd bij het leveren van bewijs.
De wereld streeft naar meer en meer digitalisering. Naarmate het vordert, verschijnen er steeds meer bedreigingen. Een van de meest voorkomende bedreigingen is Phishing.
Wat is phishing?
Het is een poging om gegevens te phishing door zich voor te doen als een persoon, bedrijf of instelling. Hier zijn enkele voorbeelden van hoe oplichting werkt:
Dit zijn slechts twee voorbeelden van de meest populaire aanvallen. Er zijn er zeker meer en elk van hen kan zijn eigen variëteiten hebben, die alleen afhankelijk zijn van de creativiteit en sluwheid van criminelen.
Vanwege evoluerende bedreigingen hebben we besloten een proactieve oplossing te gebruiken in de vorm van verplichte tweefactor-accountaanmelding. Wanneer u probeert in te loggen, wordt u na het invoeren van uw gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd om een activeringscode die naar uw e-mailadres wordt verzonden. Op deze manier kan de crimineel niet inloggen op uw account, zelfs als u uw inloggegevens verliest.
Heb ik het nodig? Er staat niets interessants op mijn account op Merkandi
Veel mensen denken ten onrechte dat criminelen niet geïnteresseerd zullen zijn in hun account. Dit is niet waar om twee redenen:
Gegevens zijn van mij gestolen, wat te doen?
Meld de zaak onmiddellijk bij de klantenservice van Merkandi, wijzig het accountwachtwoord in Merkandi en zorg ervoor dat niemand uw e-mailadres heeft gewijzigd in de accountinstellingen. Als u het wachtwoord gebruikt om in te loggen op Merkandi, ook op andere plaatsen - wijzig het ook op andere plaatsen.
Belangrijke opmerking
Twee-factor login is geen extra beveiligingslaag, die de beveiliging verhoogt, maar geen 100% beveiliging garandeert. Het maakt het hacken van uw account met gestolen gegevens veel moeilijker, terwijl er phishing-methoden zijn waarbij de bevestigingscode ook wordt opgelicht, dus u moet nog steeds de sites waar u zich aanmeldt controleren op mogelijke phishing-zwendel.
Het Merkandi-team werkt voortdurend aan de beveiliging van gegevens en gebruikersaccounts door nieuwe functionaliteiten te introduceren.
Het bieden van het hoogste niveau van klantenservice is een zeer goede handelspraktijk, vooral voor verkopers. Een van de meest voorkomende fouten in de groothandel is het negeren van de reacties op berichten van kopers / verkopers.
Merkandi is een internationaal platform waarop we veel nadruk leggen op goed contact en zakelijke relaties tussen gebruikers. Om een hoog serviceniveau te garanderen, geven we om indicatoren en statistieken van de reactie op berichten. Daarom kunt u meldingen van ons ontvangen als uw paneel onbeantwoorde berichten bevat.
Waarom doen we dit?
Waarom is dit belangrijk?
Stel je voor dat je een winkel runt. Een klant komt erin en stelt een vraag. In hoeveel gevallen bent u een situatie tegengekomen waarin de verkoper doet alsof hij de klant niet ziet? We zijn nog nooit zo'n situatie tegengekomen, dus waarom zou het anders zijn in e-commerce?
Zoals we eerder vermeldden, als de klant vandaag geen antwoord ontvangt, kan hij of zij de volgende keer helemaal geen contact met u opnemen. Daarom is het beter om 'Ik ben niet geïnteresseerd', 'Nee, dank u', enz. Te schrijven, dan niets terug te schrijven. Dergelijke korte informatie kost u een paar seconden, maar het zal de klant niet zoveel ontmoedigen als geen antwoord.
Kunnen we een antwoord nodig hebben?
Dat kan niet, omdat ons doel is gebruikers bewust te maken en de respons te verhogen. We kunnen u niet dwingen om te antwoorden, maar we zullen altijd contact met u opnemen voor onbeantwoorde berichten. Als we geen antwoord van u ontvangen, zullen we u vragen contact met ons op te nemen. Als we binnen twee weken geen reactie van u ontvangen, behouden we ons het recht voor om de optie van de verkoper op uw account uit te schakelen.
Online bedreigingen komen steeds vaker voor en phishing wordt slimmer. U kunt uw online beveiliging echter aanzienlijk verbeteren met een paar basisregels:
Wat is phishing en hoe werkt het?
Phishing is een poging om iemands gegevens te stelen, waarbij een crimineel zich voordoet als een bedrijf of een andere persoon. In dergelijke situaties bevatten de verzonden berichten meestal informatie over accountblokkering, deactivering van sommige functionaliteiten, niet-betaling van de bestelling, enz., En een link om een gevraagde actie uit te voeren. Deze link leidt meestal naar een pagina die identiek is aan het origineel, maar in werkelijkheid is het slechts een kopie ervan op een compleet ander adres. Deze site vereist meestal dat we inloggen, waarna de gegevens naar de impersonator gaan. Een voorbeeld van zo'n pagina is hieronder:
Hoe dit te voorkomen?
Controleer het domein. Als het domein verschilt van de Merkandi-domeinen (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com, etc.), log dan niet in!
Controleer of de verbinding op de site is gecodeerd - er moet een hangslot met een geldig certificaat aan de linkerkant van het URL-adres zijn. Als uw browser u informeert dat de site niet veilig is - log dan niet in!
Ik heb inloggegevens verstrekt op een nepwebsite, wat moet ik doen?
Om een zo groot mogelijk bereik en aantal potentiële klanten te garanderen, worden alle op Merkandi gepubliceerde aanbiedingen automatisch vertaald. Het werkingsprincipe is eenvoudig: bij het publiceren van een aanbieding vult de verkoper de taal in waarin hij dit kan doen, terwijl voor alle andere talen de vertalingen automatisch binnen 24 uur worden voltooid.
Afmelden voor automatische vertalingen
We hebben deze functionaliteit geïntroduceerd vanwege talloze verzoeken en vragen van gebruikers. Als u een verkoper bent op Merkandi en u om welke reden dan ook niet wilt dat uw aanbiedingen automatisch in andere talen worden gepubliceerd, neem dan contact op met onze klantenservice om de automatische vertaaloptie uit te schakelen. Als het echter maar één aanbieding betreft, hoeft u alleen maar het bewerkingsveld in de lijst met aanbiedingen te selecteren en de titel, beschrijving en tags te verwijderen uit de taal die u wilt annuleren. Na het opslaan van de wijzigingen wordt de automatische vertaling verwijderd.
Voordelen van automatische vertaling van aanbiedingen
Naarmate de tijd vordert, wordt handelen gemakkelijker. Handel met andere landen, met name binnen de Europese Unie, is uiterst eenvoudig geworden. Om kopers te ontmoeten die op zoek zijn naar goederen ongeacht hun land van herkomst en verkopers willen ondersteunen die op zoek zijn naar nieuwe markten, hebben we daarom de functionaliteit gecreëerd van automatische vertaling van aanbiedingen. Aanbiedingen worden vertaald met tools zoals Google Translate, Yandex en DeepL om de beste kwaliteit en resultaten te garanderen.
Mis geen dagelijkse informatie over nieuwe producten en nieuws van Merkandi. Om te beginnen ontvangt u bij registratie een kortingscode.