Alle geregistreerde gebruikers kunnen rekenen op een professionele ondersteuning en hulp van onze klantenservicemedewerkers. Vragen over ons platform, technische aangelegenheden en alle andere kwesties kunnen worden gemeld via elk van de hieronder vermelde communicatiekanalen.
- telefonisch
- via Skype
- via e-mail.
- Chat
Uiteraard wordt de klantenservice op dat gebied aangeboden in iedere taal die door Merkandi wordt herkend. Onze specialisten staan ter beschikking van maandag tot vrijdag, van 7:30 tot 15:30 uur (CET).
Wij doen er alles aan om zo spoedig mogelijk op alle vragen te antwoorden. Wij antwoorden op uw berichten tijdens de werkuren en in geval van vrije dagen antwoorden wij gewoonlijk op de eerstvolgende werkdag.
Denk eraan dat ook wij mensen zijn en soms ook vrije tijd kunnen gebruiken. In dergelijke gevallen ontvangt u een bericht wanneer de medewerker voor uw taalversie beschikbaar zal zijn.
Neem gerust ook contact op in een andere taal.
In de mate van het mogelijke zullen wij ook contact opnemen met klanten die er niet in zijn geslaagd om ons op te bellen. Bij iedere onderbreking in ons kantoor wordt tijdig en in iedere taalversie een bericht over de oorzaken en de duur van een dergelijk voorval op de subpagina Contact geplaatst.