BACK TO SCHOOL
-40%
Voor 1 jaar INSCHRIJVING en VERLENGING
promoties kunnen niet gecombineerd worden

De beste aandelenaanbiedingen uit 150 landen

Meer dan 100 000 tevreden gebruikers

Biedt goedkoper tot 90% van de startprijs

Direct contact met wederverkopers en groothandels

Terugbetalingsbeleid

Bedankt dat u voor Merkandi hebt gekozen. Wij streven ernaar om onze klanten uitstekende diensten en producten te bieden. Neem even de tijd om vertrouwd te raken met ons restitutiebeleid, waarin de algemene voorwaarden met betrekking tot restituties voor onze diensten en abonnementen worden beschreven.

1. Overzicht en uitzonderingen van het restitutiebeleid

Merkandi hanteert een strikt beleid van geen restitutie voor zowel eenmalige diensten als abonnementen.

A. Uitzonderingen: De volgende uitzonderingen zijn van toepassing wanneer een klant mogelijk in aanmerking komt voor terugbetaling:

  • Als de diensten niet door Merkandi zijn geleverd.
  • Indien Merkandi de uitvoering van een dienst heeft geweigerd, met uitsluiting van de weigering van de activering van de verkoopoptie.
  • In geval van technische storingen aan de kant van Merkandi waardoor de klant geen toegang heeft tot of gebruik maakt van de diensten.

B. Niet-restitueerbare scenario's: De klant komt niet in aanmerking voor restitutie in de volgende situaties:

  • Het uitblijven van een reactie van een van de partijen of dienstverleners om welke reden dan ook, bijvoorbeeld: het uitblijven van een reactie op een bericht, een verzonden bestelling of een koopaanbod.
  • Problemen tegenkomen met een partij die deelneemt aan de transactie.(Merkandi bemiddelt niet in transacties. Eventuele claims tegen een partij bij de transactie dienen rechtstreeks met de groothandel en/of koper te worden opgelost)
  • Verandering van gedachten bij de klant nadat de services zijn geactiveerd.
  • Nadat de klant op welke manier dan ook gebruik heeft gemaakt van de diensten van Merkandi, bijvoorbeeld: toegang heeft gekregen tot de contactgegevens van de leverancier, contact heeft opgenomen via de aangeboden middelen, de goederenzoekservice heeft gebruikt en niet de verwachte resultaten heeft opgeleverd.

2. Automatische abonnementsverlenging

Sommige van onze abonnementen zijn ingesteld voor automatische facturering op maand- of kwartaalbasis. Klanten die voor deze abonnementen zijn ingeschreven, worden automatisch in rekening gebracht volgens de gekozen factureringscyclus. U kunt uw abonnement echter op elk gewenst moment vóór de volgende betalingscyclus opzeggen om verdere kosten te voorkomen. Na opzegging blijft u toegang houden tot de abonnementsfuncties tot het einde van de huidige factureringsperiode.

3. Annulering van abonnement

Klanten hebben op elk moment de mogelijkheid om hun abonnement op te zeggen via hun dashboard. Als u ervoor kiest uw abonnement op te zeggen, blijft u toegang houden tot de functies van uw Merkandi-account tot het einde van de huidige abonnementsperiode. Nadat de abonnementsperiode is verstreken, heeft u geen toegang meer tot het account.

4. Geblokkeerde of gedeactiveerde accounts

Houd er rekening mee dat als een gebruikersaccount is geblokkeerd of gedeactiveerd vanwege een schending van onze gebruiksvoorwaarden of ons beleid, deze niet in aanmerking komt voor restitutie.

5. Neem contact met ons op

Voor vragen, zorgen of hulp met betrekking tot terugbetalingen, annuleringen of abonnementszaken kunt u contact opnemen met ons klantenserviceteam. Als u contact met ons wilt opnemen, gaat u naar het contactgedeelte van onze website.

6. Beleidswijzigingen

Merkandi behoudt zich het recht voor om dit terugbetalingsbeleid op elk moment te wijzigen, aan te passen of bij te werken. Wijzigingen in het beleid worden van kracht zodra ze op onze officiële website worden geplaatst.

Door onze diensten te kopen of u op onze diensten te abonneren, erkent u en gaat u ermee akkoord zich te houden aan de voorwaarden die in dit terugbetalingsbeleid worden uiteengezet.

Gratis NIEUWSBRIEF

Dagelijkse berichtgeving over nieuwe producten en nieuwigheden op Merkandi.