Merkandi-platformgebruikers die geïnteresseerd zijn in het kopen van specifieke goederen die op de portal zijn geplaatst, kunnen telefonisch of per e-mail contact opnemen met de verkopers. Een groot deel van de kopers besluit een aanvraag te sturen - hetzij via het contactformulier dat beschikbaar is in het profiel van de groothandel of rechtstreeks naar het e-mailadres dat door de groothandel is opgegeven. De manier waarop de aanvraag is opgesteld, bepaalt vaak of de verkoper zijn antwoord zal sturen. Hier zijn enkele tips om u te helpen een specifieke vraag over een product of samenwerking voor te bereiden die voor de verkoper begrijpelijk en interessant zal zijn.
- Querytaal - de aanvraag moet worden opgesteld in de taal van de verkoper - als de verkoper een bedrijf uit Duitsland is, gebruiken we Duits of Engels. Als de vraag is gericht aan een bedrijf uit Frankrijk, moet een dergelijke vraag in het Frans worden gesteld, enz. Als u bijvoorbeeld geen Frans kent, gebruikt u de Google / Bing- of Yandex-vertaler. Dit zal de correspondentie zeker vergemakkelijken.
- Inhoud van de aanvraag - in de aanvraag moet u eerst kort het bedrijf voorstellen dat we vertegenwoordigen en de groepen producten aangeven waarnaar we op zoek zijn. Voer vervolgens de naam van het product / de aankondiging in of een link naar het Merkandi-aanbod waarin we geïnteresseerd zijn en vraag om bevestiging van de beschikbaarheid van dit product, de vereiste minimale afhaalhoeveelheid, prijs, levertijd, enz.
- Correcte contactgegevens - het is erg belangrijk om uw huidige contactgegevens in de aanvraag te vermelden, zodat de verkoper gemakkelijk contact met ons kan opnemen via telefoon of e-mail.