FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Voor 1 jaar INSCHRIJVING en VERLENGING
promoties kunnen niet gecombineerd worden
23 Aantal resterende pakketten

De beste aandelenaanbiedingen uit 150 landen

Meer dan 100 000 tevreden gebruikers

Biedt goedkoper tot 90% van de startprijs

Direct contact met wederverkopers en groothandels

Waarom is mijn account geblokkeerd?

Het kan gebeuren dat je na het inloggen merkt dat een deel van of alle aanbiedingen de volgende status hebben: Geblokkeerd. Dan vraag je je natuurlijk meteen af waarom. Er zijn 3 mogelijke redenen: Er werden contactgegevens in de aanbieding vermeld - volgens onze principes inzake het toevoegen van aanbiedingen is het verboden om in de tekst of in de foto's of bijlagen contactgegevens of je bedrijfsnaam op te nemen. Tevens verboden zijn persoonsgegevens of andere gegevens waarmee niet ingelogde gebruikers contact kunnen opnemen betreffende aanbiedingen. Evenmin geoorloofd zijn watermerken op foto's die bedrijfsgegevens bevatten. Dat is strijdig met onze werkingsprincipes. De aanbieding is niet vertaald - je kunt aanbiedingen in iedere beschikbare taalversie online plaatsen. Je moet de aanbieding echter wel juist vertalen. De aanbieding is een duplicaat van vorige - duplicaten zijn verboden. Iedere aanbieding moet een unieke titel en beschrijving hebben. Onder duplicaat worden tevens aanbiedingen verstaan waarin slechts een aantal woorden zijn gewijzigd, bijv. door een volgnummer aan een titel toe te voegen of door in de beschrijving hier en daar een woord te veranderen. Dat wordt als ongeoorloofd beschouwd. Denk eraan dat gedupliceerde aanbiedingen meteen worden geblokkeerd. Vaak nemen wij echter zelf contact op met de gebruiker om hem uit te leggen welke fouten hij heeft gemaakt bij het online plaatsen van zijn aanbieding en dan stellen wij hem zelf een optimale oplossing voor. Houd er rekening mee dat deze strikte benadering van aanbiedingen niet in ons belang is maar wel nodig is vanwege allerlei interne en externe factoren. Comfort en gebruiksvriendelijkheid zijn erg belangrijk op ons platform. Hoe makkelijker voor de koper, hoe meer goederen er kunnen worden verkocht. Het kan gebeuren dat je na het inloggen merkt dat een deel van of alle aanbiedingen de volgende status hebben: Geblokkeerd. Dan vraag je je natuurlijk meteen af waarom. Er zijn 3 mogelijke redenen: Er werden contactgegevens in de aanbieding vermeld - volgens onze principes inzake het toevoegen van aanbiedingen is het verboden om in de tekst of in de foto's of bijlagen contactgegevens of je bedrijfsnaam op te nemen. Tevens verboden zijn persoonsgegevens of andere gegevens waarmee niet ingelogde gebruikers contact kunnen opnemen betreffende aanbiedingen. Evenmin geoorloofd zijn watermerken op foto's die bedrijfsgegevens bevatten. Dat is strijdig met onze werkingsprincipes. De aanbieding is niet vertaald - je kunt aanbiedingen in iedere beschikbare taalversie online plaatsen. Je moet de aanbieding echter wel juist vertalen. De aanbieding is een duplicaat van vorige - duplicaten zijn verboden. Iedere aanbieding moet een unieke titel en beschrijving hebben. Onder duplicaat worden tevens aanbiedingen verstaan waarin slechts een aantal woorden zijn gewijzigd, bijv. door een volgnummer aan een titel toe te voegen of door in de beschrijving hier en daar een woord te veranderen. Dat wordt als ongeoorloofd beschouwd. Denk eraan dat gedupliceerde aanbiedingen meteen worden geblokkeerd. Vaak nemen wij echter zelf contact op met de gebruiker om hem uit te leggen welke fouten hij heeft gemaakt bij het online plaatsen van zijn aanbieding en dan stellen wij hem zelf een optimale oplossing voor. Houd er rekening mee dat deze strikte benadering van aanbiedingen niet in ons belang is maar wel nodig is vanwege allerlei interne en externe factoren. Comfort en gebruiksvriendelijkheid zijn erg belangrijk op ons platform. Hoe makkelijker voor de koper, hoe meer goederen er kunnen worden verkocht.

U heeft hulp nodig?

Gratis NIEUWSBRIEF

Dagelijkse berichtgeving over nieuwe producten en nieuwigheden op Merkandi.