FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Voor 1 jaar INSCHRIJVING en VERLENGING
promoties kunnen niet gecombineerd worden
18 Aantal resterende pakketten

De beste aandelenaanbiedingen uit 150 landen

Meer dan 100 000 tevreden gebruikers

Biedt goedkoper tot 90% van de startprijs

Direct contact met wederverkopers en groothandels

Hoe kunt u via Merkandi verkopen

Groothandelaren, fabrikanten, distributeurs die op zoek zijn naar nieuwe markten voor hun goederen, schrijven zich in voor een PREMIUM-account op het Merkandi-platform, en na positieve verificatie van het bedrijf, ontvangen de mogelijkheid van het plaatsen van biedingen op de goederen van overtollige voorraden, veilingen, restantvoorraden, de door consumenten geretourneerde producten, etc. Een zeer belangrijk probleem, met een enorme invloed op de snelle verkoop van goederen, is de manier waarop u uw bedrijf en goederen op het Merkandi-platform presenteert. Hieronder vindt u enkele tips die verkopers helpen meer potentiële klanten te bereiken en zo de verkoop zelf versnellen: 1. Een goed beschreven bedrijfsprofiel op het platform Merkandi – u moet ervoor zorgen dat het profiel van de groothandel, die de ingelogde kopers op Merkandi zien met alle mogelijke gegevens aangevuld is. Eerst en vooral moet het altijd de actuele contactgegevens bevatten. Het is raadzaam de volledige adres van het bedrijf te vermelden, eventueel het magazijnadres, de webpagina van de onderneming, waaronder de gegevens van de contactpersonen - namen, telefoonnummers, faxnummers, mobiele telefoonnummers, e-mailadressen, openingstijden van het bedrijf, eventueel de Skype-account, maar ook de taal waarin een bepaalde persoon een handelspartner kan helpen. Belangrijk zijn ook gegevens over de betalingstermijnen en leveringsvoorwaarden van de goederen - in het tabblad Mijn Account – Gegevens van de groothandel, dient u naast de bedrijfs- en contactgegevens ook informatie aangeven over de mogelijke betaal- en verzendmethoden. In de aanvullende informatie is het tevens waard in een paar zinnen het profiel van het bedrijf te beschrijven, de industrie, goederengroepen aan te wijzen en andere waardevolle informatie, die uw bedrijf van andere verkopers kan onderscheiden te vermelden. 2. Het regelmatig plaatsen van aanbiedingen - het wordt aanbevolen om regelmatig, volgens het door u ingestelde schema, aanbiedingen op Merkandi te plaatsen. We moeten niet vergeten dat de klanten met wie we samenwerken of in de nabije toekomst zullen samenwerken, de exposanten waarderen die hun assortiment regelmatig vernieuwen. Het is moeilijk om een grens hier te instellen, maar de hoge frequentie van aanwezigheid van een groothandelaar op het platform, die zich manifesteert in de vorm van nieuwe aanbiedingen, resulteert in meer belangstelling van kopers, die door middel van dagelijkse nieuwsbrief over het productnieuws op Merkandi geïnformeerd worden. Afhankelijk van het aangeboden assortiment – moeten dit verschillende aanbiedingen zijn voor verschillende goederen, gepubliceerd in verschillende industrieën (de keuze van de industrie moet natuurlijk voor de aangeboden producten adequaat zijn). 3. Een goede presentatie van goederen in de advertentie - het principe "alles kan worden verkocht, het heeft alleen een mooie verpakking nodig" moeten wij voor gedetailleerde beschrijving van de goederen zorgen die wij verkopen willen. Het is een goede gewoonte om beschrijvingen te gebruiken die feitelijk, specifiek, transparant, foutloos, doelgericht en zo objectief mogelijk zijn. Als uw product een defecten heeft, wees niet bang om ze te beschrijven - aan het einde hebben de tweedehandse, geretourneerde of vernieuwde goederen een breed publiek, die vaak op zoek naar producten is die min of meer gebreken hebben. 4. De belangrijkste elementen die een goede beschrijving van het aanbod vormen, zijn de titel en beschrijving van de goederen - ze moeten feitelijk en nauwkeurig geformuleerd worden. In de titel dient u geen algemene zinnen te gebruiken, zoals Goedkoop te Koop of Kopje Koop nu, maar precies vermelden wat we te koop hebben, omdat dit de enige manier is, waarop potentiële klanten, op zoek naar dezelfde of soortgelijke waren door gebruik te maken van de zoekmachine op de portal Merkandi, onmiddellijk onze advertentie zullen vinden. De titel moet de belangrijkste paar sleutelwoorden bevatten, die onze goederen beschrijven, waaronder de merknamen, oorsprong (deurwaarder- veilingen, goederen na vereffening van een bedrijf, overtollige voorraden, etc.). De productbeschrijving moet de koper een getrouw beeld geven van het product dat we te koop aanbieden. U moet eerst op de voordelen van uw product/stock en voordelen van de voorwaarden voor de aankoop ervan wijzen (bv. extra kortingen bij het in ontvangst nemen van grotere hoeveelheden, gratis levering binnen de EU voor bestellingen boven een bepaald bedrag, de mogelijkheid van verzending van monsters, etc.). In het verdere deel van de beschrijving moeten mogelijke gebreken van de goederen vermeld worden (geen originele verpakking, kleine gebruikssporen, fabrieksgebreken, enz.). Een zeer belangrijk onderdeel van het aanbod zijn foto's van de goederen – de hoofdfoto moet het product zo aantrekkelijk mogelijk presenteren, om zo de aandacht van de platformbezoekers te trekken. Het beeld van een grijs doos of lege pallet kan beter worden vervangen door een goede foto van geselecteerde producten die het onderwerp van het aanbod zijn. In plaats van catalogusfoto's wordt het aanbevolen om echte foto's van artikelen te plaatsen, omdat dit bovendien de geloofwaardigheid van de advertentie verhoogt. 5. Het publiceren van aanbiedingen in verschillende talen – het Merkandi-platform is beschikbaar in vele talen. Aanbiedingen in alle taalversies worden gepositioneerd in Google, Yandex, Bing en Yahoo. Als de verkoper met zijn aanbod een zo groot mogelijk aantal potentiele kopers wilt bereiken, moeten zijn advertenties na de juiste vertaling, bijvoorbeeld met Google Translate, in alle beschikbare taalversies van Merkandi geplaatst worden.

U heeft hulp nodig?

Gratis NIEUWSBRIEF

Dagelijkse berichtgeving over nieuwe producten en nieuwigheden op Merkandi.