FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Voor 1 jaar INSCHRIJVING en VERLENGING
promoties kunnen niet gecombineerd worden
16 Aantal resterende pakketten

De beste aandelenaanbiedingen uit 150 landen

Meer dan 100 000 tevreden gebruikers

Biedt goedkoper tot 90% van de startprijs

Direct contact met wederverkopers en groothandels

Hoe kunt u uw aanbod toevoegen?

Om uw aanbod op Merkandi publiceren, moet u een PREMIUM-account hebben en vervolgens de registerstukken van uw bedrijf op de accountpaneel of stuur ze via fax of e-mail naar onze klantendienst sturen, waarna ze gecontroleerd worden en uw verkoop-optie geactiveerd wordt. Vanaf nu, tot het verlopen van de geldigheid van uw account, kunt u een onbeperkt aantal aanbiedingen toevoegen. Om een aanbieding toe te voegen: log in op de Merkandi-webpagina en ga naar uw account. Selecteer de optie 'Mijn aanbiedingen' in het administratiepaneel van uw account. Nadat u deze optie hebt geselecteerd, zullen de eerder toegevoegde aanbiedingen in het administratiepaneel verschijnen. Nieuwe aanbiedingen voegen we toe met de blauwe knop ''Aanbieding toevoegen'', die zich bovenaan de pagina bevindt. Het toevoegen van de aanbieding zelf bestaat uit het aanvullen van de volgende 5 velden: 1. Informatie over het product;
2. Geldigheid van het aanbod;
3. Bestelling;
4. Beschrijving van het aanbod;
5. Betalings- en verzendmethoden 6. Foto's.
7. Media en bijlagen Ad.1. Bij het invullen van het formulier geven we zoveel mogelijk informatie over het product, bv., selecteer de categorie, subcategorie en productgroep, waarbij het toegevoegde product past (nieuw, tweedehands, beschadigd, mix/retourware, vernieuwd, outlet) en het land van herkomst (het land, waarin het product zich momenteel bevindt). In deze categorie zijn er ook velden als de ID van de goederen (interne identificatie van goederen), EAN- en TARIC-codes of o.a. de merknaam. Om het zoeken naar aanbiedingen door potentiële klanten te vergemakkelijken, moeten verkopers zoveel mogelijk gedetailleerde informatie over het product verstrekken. Daarom zijn alle velden gemarkeerd met *, wat betekent dat dit verplichte velden zijn. Ad. 2. We definiëren de geschatte geldigheidsduur van een aanbod, bv. het aanbod is geldig gedurende 30 dagen of het aanbod is geldig tot ... Na deze tijd, zal de status het aanbod op archivaal veranderen – getoond met informatie, dat het aanbod X dagen geleden toegevoegd werd. Om het te herstellen, gebruikt u gewoon de "activeren" optie in de aanbiedingenlijst. Ad.3. We vullen verdere productgegevens in, zoals: de beschikbare hoeveelheid, minimale bestelling, meeteenheid waarin het product verkocht wordt of de prijs. Afhankelijk van de gekozen waarden zal de presentatie van de velden (bv. bij keuze van de "Prijs op afspraak", zullen de velden voor het invoeren van de valuta of eenheid verdwijnen) veranderen. Ad. 4. We voeren de titel in, het inhoud en de sleutelwoorden van de aanbieding. In afzonderlijke tabbladen kunnen we deze velden voor afzonderlijke talen invullen. Laten we niet vergeten bij het kiezen van bv. de Poolse, Duitse of Engelse versie ook de naam/titel en beschrijving van het aanbod in talen die voor de geselecteerde taalversies geschikt zijn, d.w.z. in het Pools, Duits en Engels te invoeren. Het systeem herkent automatisch in welke taalversies we onze aanbiedingen willen publiceren en controleert de invulling van velden in de specifieke tabbladen. Het is ook belangrijk dat er in de beschrijving en de foto’s die we toevoegen geen zakelijke contactgegevens (zoals telefoonnummer, e-mailadres, website, bedrijfslogo) optreden. In de productbeschrijving introduceren we tevens sleutelwoorden die het aangeboden product beschrijven. Ad.5. In de volgende fase van het toevoegen van een aanbod vermelden we informatie over de beschikbare, mogelijke betalingswijzen (bankoverschrijving, in contante, online betaling), en de aangeboden leveringsmethoden (persoonlijk ophalen, nationale verzending, buitenlandse verzending). Deze velden zijn niet verplicht, maar vergeet niet dat hoe meer der informatie over het product is, zoals informatie over levering en betaling, en foto's, hoe groter het belang bij het aanbod zal zijn. Ad.6. Laten we bij het toevoegen van foto's niet vergeten, dat het eerste toegevoegde bestand de hoofdafbeelding zal zijn en dat het toevoegen van een paar foto's in groot formaat de aantrekkelijkheid van onze advertentie zal verbeteren, wat op zijn beurt in een groter aantal reacties zal vertalen! Ad.7. Als het product bekend is en u hebt een video waarin de werking ervan wordt weergegeven/met een recensie ervan, dan kunt u in de veld Video URL-adres het adres van de video op YouTube of Vimeo toevoegen. In de productbeschrijving kunnen we bovendien 1 bijlage toevoegen. Bijvoorbeeld, kan het een tabel zijn met een overzicht van onze producten, prijzen, enz. (toegestaan bestandsformaat: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Max. grootte: 5 MB). Na het invullen van alle vereiste velden, kunnen we het aanbod als een concept opslaan (zelfs als we het niet willen publiceren en alleen de vooruitgang willen opslaan), op de website publiceren of naar de promoting-opties doorgaan, die de zichtbaarheid ervan zullen verhogen. Hier kunnen de geïnteresseerde partijen kiezen uit verschillende vormen om het aanbod te promoten: - het interessantste aanbod van de week,
- topaanbiedingen op Merkandi, - onderscheid op de aanbiedingenlijst van Merkandi, - topaanbieding in de geselecteerde categorie,
- onderscheid in de geselecteerde categorie. De vermelde promotiekosten betreffen één taalversie. Het promoten van aanbiedingen is niet verplicht, hoewel het raadzaam is, omdat hierdoor het aanbod zich van de anderen zal onderscheiden.

U heeft hulp nodig?

Gratis NIEUWSBRIEF

Dagelijkse berichtgeving over nieuwe producten en nieuwigheden op Merkandi.