FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Voor 1 jaar INSCHRIJVING en VERLENGING
promoties kunnen niet gecombineerd worden
10 Aantal resterende pakketten

De beste aandelenaanbiedingen uit 150 landen

Meer dan 100 000 tevreden gebruikers

Biedt goedkoper tot 90% van de startprijs

Direct contact met wederverkopers en groothandels

Hoe kunt u contact met een handelspartner opnemen?

Na registratie op onze site heeft elke Merkandi-gebruiker de mogelijkheid met verkopers met aanbiedingen, waarbij hij/zij belang heeft, contact op te nemen. Het contact met de aanbieder is op verschillende manieren mogelijk: 1. Via het contactformulier op de aanbiedingspagina - na het klikken op het tabblad "Gegevens van de groothandel", rechtsonder in de aanbieding staat een knop "Bericht sturen", die een venster met het contactformulier opent. Hiermee kunt u naar de groothandel een directe aanvraag sturen. Door een vraag vanuit dit formulier te verzenden, ziet de verkoper in de onderwerpsregel de titel van de aanbieding waarop het bericht is verzonden. 2. Via het contactformulier in het profiel van de groothandel – o.a.in geval van vragen over beschikbare goederen - de gemakkelijkste manier is om het formulier in het profiel van de groothandel te gebruiken. Het bericht wordt rechtstreeks naar de gebruiker verzonden. 3. Via de contactgegevens - aan de rechterkant van elke aanbieding (na het inloggen), op het tabblad "Profiel van de groothandel" en in het profiel van de groothandel zelf, zijn er directe gegevens voor de groothandel, waaronder telefoonnummers, faxnummers en magazijnlocaties. Welke gegevens beschikbaar zijn, is alleen afhankelijk van de groothandel, omdat ze daardoor regelmatig gepubliceerd en bijgewerkt worden. Op dit punt kan een vraag ontstaan - wat is het verschil tussen contact via Merkandi en het directe contact? Berichten verzonden door het formulier worden naar de inbox van het Merkandi-account verzonden. Bovendien worden ze ook naar het e-mailadres van de ontvanger verzonden. In het geval van een reactie gebeurt hetzelfde: het bericht wordt verzonden naar de inbox en de e-mailadres. Een even belangrijk aspect van contact is wat we schrijven of waar we om vragen. Het is belangrijk om naar alles te vragen wat belangrijk is, maar zonder onnodige inhoud. Het is het beste om korte, specifieke vragen te stellen, zoals: wat is de prijs bij het bestellen van 100 stuks? Is de kleding origineel? enz. Een bericht over uw bedrijf, jarenlange ervaring op de markt, enz. vermindert de kans op een reactie - het vragen om goederen is niet bedoeld om uw bedrijf te presenteren. Bovendien heeft niet elke groothandelaar tijd om op regelmatige basis op berichten te reageren. Daarom, om zo snel mogelijk informatie te krijgen, is het beste om de betreffende groothandel op te bellen en naar de op Merkandi aangeboden te vragen. Meestal zullen we trouwens ook informatie ontvangen over andere stocks die momenteel worden aangeboden. En tot slot iets heel belangrijks: sommige groothandelaren, vooral in de zomer en aan het einde van het jaar, maken inventarissen of hebben een vakantiepauze. Het is de moeite waard om hier rekening mee te houden voordat u een negatief of neutraal commentaar geeft nadat u een dag op het antwoord hebt gewacht.

U heeft hulp nodig?

Gratis NIEUWSBRIEF

Dagelijkse berichtgeving over nieuwe producten en nieuwigheden op Merkandi.