FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Voor 1 jaar INSCHRIJVING en VERLENGING
promoties kunnen niet gecombineerd worden
25 Aantal resterende pakketten

De beste aandelenaanbiedingen uit 150 landen

Meer dan 100 000 tevreden gebruikers

Biedt goedkoper tot 90% van de startprijs

Direct contact met wederverkopers en groothandels

Hoe worden de advertenties geplaatst en gesorteerd?

Elke dag verschijnen er duizenden nieuwe aanbiedingen op Merkandi. Elke verkoper wil dat zijn biedingen zo hoog mogelijk zijn en kopers willen dat de aanbiedingen zo goed mogelijk op hun behoeften zijn afgestemd. Daarom moeten we bepaalde keuzes maken. Deze keuzes zijn strikt afhankelijk van het onderdeel waarop ze van toepassing zijn. Hieronder geven we aan hoe we de aanbiedingen filteren en sorteren.

  • Bij zoeken - aanbiedingen worden gepresenteerd op basis van de zoekovereenkomst op basis van de ingevoerde zin. Bij het sorteren van de volgorde van de aanbiedingen wordt rekening gehouden met dergelijke elementen:
    • zoekzin - berekening van de waarde van een gedefinieerde zin voor een productnaam en inhoud met behulp van het BM25-algoritme;
    • promotie - of de aanbieding wordt gepromoot (ongeacht wat voor soort promotie);
    • of de aanbieding zich in de Exclusieve Zone bevindt - dit soort aanbiedingen staan ​​hoger op de lijst;
    • datum van publicatie of vernieuwing (afhankelijk van wat de laatste is);
    • status van de aanbieding - actieve aanbiedingen staan ​​bovenaan, vers verlopen helemaal aan het einde.
  • Productdatabase, exclusieve zone, sectie "Voorraden", lijsten met aanbiedingen van een bepaalde groothandel - aanbiedingen worden weergegeven van nieuw naar oud op publicatiedatum. Er wordt alleen rekening gehouden met actieve aanbiedingen. Er zijn geen andere factoren die de vermelding beïnvloeden.
  • Sectie Topaanbiedingen, Categorie/subcategorie - aanbiedingen worden gepresenteerd volgens de beoordelingsfunctie. De elementen waarmee rekening wordt gehouden zijn:
    • promotie - of de aanbieding wordt gepromoot (ongeacht wat voor soort promotie);
    • of de aanbieding zich in de Exclusieve Zone bevindt - dit soort aanbiedingen staan ​​hoger op de lijst;
    • datum van publicatie of vernieuwing (afhankelijk van wat de laatste is);
    • status van de aanbieding - actieve aanbiedingen staan ​​bovenaan, vers verlopen helemaal aan het einde.
  • Sectie "Meest populaire aanbiedingen" - 6 meest weergegeven aanbiedingen van de afgelopen 30 dagen worden gepresenteerd, gesorteerd op het aantal weergaven.

Bovendien verschijnen gepromote aanbiedingen in de vermeldingen. Merkandi biedt gebruikers de volgende manieren om aanbiedingen te promoten:

  • Beste aanbieding van de week -Het aanbod wordt weergegeven op de homepage in een speciale sectie. De sectie kan maximaal 10 aanbiedingen tegelijk bevatten en ze worden afwisselend weergegeven. Bij gebrek aan aanbiedingen gepromoot door gebruikers, worden de meest populaire aanbiedingen gepresenteerd.
  • Topaanbieding in de categorie - de aanbieding wordt weergegeven in een speciaal gedeelte boven de aanbieding. 5 aanbiedingen worden roterend weergegeven. Promotie vindt plaats in zowel categorieën als subcategorieën. Als er geen gepromote aanbiedingen zijn, is de sectie niet zichtbaar.
  • Onderscheiding op Merkandi - het aanbod wordt weergegeven in de aanbiedingen door in kleur gemarkeerd te zijn. Deze vorm van promotie kent geen kwantiteitslimieten.
  • Markeer in de categorie - het aanbod wordt bovenaan de lijst met categorieën en subcategorieën weergegeven, maar dit wordt gedaan door een hogere waarde op te leggen. Dit betekent dat de aanbieding niet altijd bovenaan hoeft te staan ​​- het hangt af van het aantal aanbiedingen dat met deze optie wordt gepromoot en van het verkregen matchingsresultaat, rekening houdend met het sorteeralgoritme dat in de vorige sectie is vermeld. Deze vorm van promotie kent geen kwantiteitsbeperkingen.

Promotie van de aanbiedingen wordt gedaan door de verkopers die promoties kopen uit de beschikbare opties op het platform. Bovendien promoot Merkandi gratis aanbiedingen die populair zijn en als interessant worden beschouwd, en die waardevol zijn voor klanten.

Gratis NIEUWSBRIEF

Dagelijkse berichtgeving over nieuwe producten en nieuwigheden op Merkandi.