FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Voor 1 jaar INSCHRIJVING en VERLENGING
promoties kunnen niet gecombineerd worden
13 Aantal resterende pakketten

De beste aandelenaanbiedingen uit 150 landen

Meer dan 100 000 tevreden gebruikers

Biedt goedkoper tot 90% van de startprijs

Direct contact met wederverkopers en groothandels

Moet ik reageren op berichten op de site?

Het bieden van het hoogste niveau van klantenservice is een zeer goede handelspraktijk, vooral voor verkopers. Een van de meest voorkomende fouten in de groothandel is het negeren van de reacties op berichten van kopers / verkopers.
Merkandi is een internationaal platform waarop we veel nadruk leggen op goed contact en zakelijke relaties tussen gebruikers. Om een ​​hoog serviceniveau te garanderen, geven we om indicatoren en statistieken van de reactie op berichten. Daarom kunt u meldingen van ons ontvangen als uw paneel onbeantwoorde berichten bevat.

Waarom doen we dit?

  • Om u te informeren over ongelezen berichten - soms gebeurt het dat de berichten naar uw spam-inbox gaan of dat ze over het hoofd worden gezien. Wij zorgen ervoor dat er geen bericht aan u ontsnapt.
  • Om u te informeren over goede bedrijfspraktijken - veel mensen weten niet dat het niet reageren op berichten een negatieve invloed op hun bedrijf kan hebben. We proberen uit te leggen waarom het beantwoorden van berichten zo belangrijk is.
  • Om uw omzet te verhogen - als u vandaag niet antwoordt, is de gebruiker mogelijk niet binnen een week geïnteresseerd in uw aanbieding. U moet iedereen van dienst zijn om de verkoop te maximaliseren.
     

Waarom is dit belangrijk?
Stel je voor dat je een winkel runt. Een klant komt erin en stelt een vraag. In hoeveel gevallen bent u een situatie tegengekomen waarin de verkoper doet alsof hij de klant niet ziet? We zijn nog nooit zo'n situatie tegengekomen, dus waarom zou het anders zijn in e-commerce?
Zoals we eerder vermeldden, als de klant vandaag geen antwoord ontvangt, kan hij of zij de volgende keer helemaal geen contact met u opnemen. Daarom is het beter om 'Ik ben niet geïnteresseerd', 'Nee, dank u', enz. Te schrijven, dan niets terug te schrijven. Dergelijke korte informatie kost u een paar seconden, maar het zal de klant niet zoveel ontmoedigen als geen antwoord.
 

Kunnen we een antwoord nodig hebben?
Dat kan niet, omdat ons doel is gebruikers bewust te maken en de respons te verhogen. We kunnen u niet dwingen om te antwoorden, maar we zullen altijd contact met u opnemen voor onbeantwoorde berichten. Als we geen antwoord van u ontvangen, zullen we u vragen contact met ons op te nemen. Als we binnen twee weken geen reactie van u ontvangen, behouden we ons het recht voor om de optie van de verkoper op uw account uit te schakelen.

U heeft hulp nodig?

Gratis NIEUWSBRIEF

Dagelijkse berichtgeving over nieuwe producten en nieuwigheden op Merkandi.